Wydaje się, że z tworzeniem banerów reklamowych większych problemów być dziś nie powinno. Jeśli byłoby to jednak takie łatwe, to na pewno nie popełnialibyśmy tutaj tak wielu błędów. Zastanówmy się w związku z tym, co zrobić, aby stworzyć baner, który będzie sprzedawał.

Prostota

Z całą pewnością bardzo ważne jest tutaj to, aby takie banery były proste, zarówno w samym przekazie, jak i graficznie. Często zwyczajnie nie spełniają one swojej roli tylko dlatego, że klient nie może zrozumieć, o co w nim chodzi. Poza tym zdarza się, że na banerze reklamowym zawartych jest zbyt wiele informacji, co także jest błędem. Umieścić na nim trzeba tylko i wyłącznie najważniejsze informacje i je możliwie jak najlepiej wytłuścić. Jeśli będzie to baner czytelny, a na dodatek pobudzi do działania, to na pewno dzięki niemu przybędzie Wam wielu nowych klientów.

Lokalizacja

Na pewno znajdą się tutaj tacy, którzy stwierdzą, że mają baner naprawdę dobry i skuteczny, a mimo wszystko nie odnotowują wzrostu liczby klientów. Skoro tak najprawdopodobniej Wasz baner wisi w nieodpowiednim miejscu. Zdarzyć się może, że nie będzie ono odpowiednie, nawet jeśli jest zlokalizowane w miejscu odwiedzanym przez liczną rzeszę odbiorców, bo na ogół dąży się do tego, aby banery umieszczane były właśnie w takich punktach. Pod uwagę trzeba tu jednak wziąć także i grupę odbiorców. Zastanówcie się, którzy klienci odwiedzają Waszą firmę najczęściej i ulokujcie swój baner w miejscu, gdzie przebywają oni najczęściej.

2 Responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *